מרכז עזריאלי חולון,
רחוב הרוקמים 26, בניין B, קומה 3

הטיפולים הקיימים במחלות חניכיים כרוניות

אתם נמצאים במצב רגיש שבו מצד אחד אתם סובלים מכאבים ודלקות בחניכיים.

אך מצד שני אין לכם מושג מה לעשות ומהם הטיפולים הקיימים שתוכלו להביא בחשבון?

במאמר הזה נעשה לכם קצת סדר ונרחיב על הטיפולים הנפוצים אשר מסוגלים לעזור לאנשים שסובלים ממחלות חניכיים כרוניות.

לפני שאתם בוחרים לעבור טיפול דנטלי מכל סוג שהוא, זה כמובן יהיה חיוני וחשוב למדי שתבחרו להתייעץ עם רופא מומחה,

כך שיוכל לבדוק את המצב שלכם באופן פרטני ולהבין בצורה הטובה ביותר אילו טיפולי חניכיים יוכלו להתאים למצב שלכם. רק כך תוכלו להיות בטוחים שאתם אכן עוברים את הטיפול המתאים.

סוגי טיפולי חניכיים

  • הקצעת שורשים – הקצעה של שורשים זה טיפול שנחשב לנפוץ למדי בקרב אנשים שסובלים ממחלות חניכיים מגוונות. רק צריך לשים לב שבוחרים לעבור את הטיפול הזה אצל רופא שיוכל לעשות זאת על הצד הטוב ביותר. בעזרת הטיפול ניתן לטפל בכיסי שיניים של למעלה מ – 3 מ"מ.
  • ניתוחי חניכיים – אם ישנו מקרה של נסיגת חניכיים חריגה ביותר או בעיות חניכיים אחרות שלא נפתרות, אז לעתים לא יהיה מנוס ולבחור בדרך של ניתוחי חניכיים. מורכבות הניתוח וזמן ההחלמה תלויים במידה רבה במצב המטופל.
  • השתלת חניכיים – האפשרות הזו מתאימה לאנשים שסובלים מנסיגה חמורה ביותר של החניכיים. מדובר בטיפול מורכב אשר זמן ההחלמה בגינו נחשב לארוך יחסית. בשל זאת נמליץ לכם בחום לוודא שאתם לפחות בוחרים לעשות אותו אצל רופא שיוכל להשיג את התוצאות הטובות ביותר.
  • פריו צ'יפ – מדובר בצ'יפ שמוחדר לכיס הפריודנטלי לאחר שבוצע ניקוי אבנית והקצעת שורשים. מדובר בהמצאה ישראלית חדישה. הצ'יפ הזה מסייע בבנייה של העצם וצמצום הכיסים.

רוצים לבחור בסוג טיפול חניכיים המתאים ביותר בשבילכם?

בכדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים נכון בשבילכם, יהיה כדאי לכם לשים לב שאתם בוחרים אך ורק ברופא מנוסה שמציע שימוש בטיפולים שהזכרנו לעיל.

בחירה בטיפול הנכון זה הדבר הקריטי ביותר שתצטרכו לעשות בכדי להשיג את התוצאה הרצויה מבחינתכם. ולפיכך יהיה כדאי לכם להקדיש מזמנכם על מנת להתייעץ עם הרופא בכל הנוגע למצב החניכיים שלכם ומה שניתן לעשות במקרה הספציפי שלכם.

בתום ההתייעצות עם רופא השיניים לגבי הטיפולים השונים שעשויים להתאים לכם.

כבר יהיה לכם יותר ברור מהי הבחירה הטובה ביותר שתוכלו להביא בחשבון על מנת להבטיח שאתם שומרים על בריאות השיניים שלכם במצב אופטימלי בסופו של דבר, כך שתוכלו לחייך בשמחה.

לייעוץ, שאלה או קביעת תורים: התקשרו לטלפון המרפאה - 03-670-3100 ו/או שלחו אלינו הודעת דואר אלקטרוני