מרכז עזריאלי חולון,
רחוב הרוקמים 26, בניין B, קומה 3

יישור שיניים בחולון

טיפול אורתודנטי הנקרא גם יישור שיניים, הוא תחום התמחות ברפואת שיניים המוכר על ידי משרד הבריאות.

מטרתו להביא לתיקון ליקויים במיקום השיניים והלסתות. נהוג לחשוב כי טיפול זה עונה אך ורק על צורך אסתטי, לקבלת חיוך מושלם, אך שיניים עקומות קשות יותר לצחצוח וניקוי ולכן נמצאות בסיכון לפתח קביטציות (חורים בשיניים), אובדן שיניים ומחלה פריודונטית (מחלת חניכיים).

הסגירה הלקויה גורמת לעומס גדול על שרירי הלעיסה ועל מפרק הלסת (TMJ) ועלולים להתפתח כאבי ראש וצוואר. מומחה ליישור שיניים, אורתודונט, מיומן באבחון הפרעות סגר הנובעות מגורמים תורשתיים וסביבתיים, וטיפול בהם בגילאים שונים (ילדים ומבוגרים כאחד), בעזרת מיכשור קבוע או נייד.

יישור שיניים בחולון מרכז עזריאלי

במרפאת השיניים של ד"ר איתי לייסר, הנמצאת במרכז עזריאלי בחולון, תוכלו לקבל טיפולי אורתודונטיה, לילדים ולמבוגרים. לקבלת ייעוץ ומידע נוסף בנושא טיפולי יישור שיניים בחולון או קביעת תור צרו איתנו קשר בטלפון. טיפולי יישור שיניים במרכז עזריאלי בחולון מתבצעים על ידי ד"ר לי רז מרקל, בוגרת לימודי רפואת שיניים באוניברסיטה העברית בירושלים (2007). ד"ר רז מרקל ביצעה לימודי המשך במחלקה לשיקום הפה והדרכת סטודנטים. משנת 2010 נמנתה על הסגל במחלקה לשיקום הפה באוניברסיטת תל אביב ובין 2010 ל-2012 עברה התמחות באורתודנטיה בבית חולים הדסה עין כרם. כיום, ד"ר רז מרקל נמצאת בסיום שלבי ההתמחות לקבלת תואר מומחית באורתודונטיה מטעם האגודה הישראלית לאורתודונטיה והסתדרות רפואת השיניים בישראל.

מטרות טיפולי יישור שיניים לילדים ולמבוגרים

מטרות הטיפול האורתודונטי הן השגת הרמוניה מלאה של מערכת הפנים, הלסתות והשיניים, בתפקוד וכמובן באסתטיקה. במקרים רבים קיים שיתוף פעולה טיפולי בין האורתודונט לרופא השיניים הכללי ולמומחים אחרים ברפואת השיניים. היתרונות כוללים מראה נעים ואסתטי יותר, במקביל לשיניים, חניכיים ורקמות רכות תומכות ובריאות יותר.

במרבית המקרים, עיתוי הטיפול האורתודונטי ייקבע על פי החלפת המשנן הנשיר בקבוע ויחל כאשר רוב או כל המשנן הנשיר הוחלף. ישנם מקרים בהם קיימת התוויה לבצע טיפול אורתודונטי מוקדם, במקרים בהם נדרשת השפעה על גדילת הלסתות או כאשר ישנם ליקויים אשר טיפול מוקדם במשנן המעורב יפשט או יפתור לחלוטין את הליקוי הסגרי באמצעים פשוטים יחסית. העיתוי המומלץ לביצוע בדיקה אורתודונטית ראשונה הוא גיל 8, על מנת שמקרים אשר דורשים התערבות מוקדמת יאובחנו אצל הילדים במועד האופטימלי.

יישור שיניים במרכז

הטיפול במטופל המבוגר – רבים טועים לחשוב שטיפול אורתודונטי מתאים אך ורק לילדים ולמתבגרים. בשנים האחרונות ישנה מגמה הולכת ומתרחבת של בוגרים אשר לא מוכנים להתפשר על מראה החיוך שלהם ופונים לקבלת טיפול אורתודונטי. למטופלים אלו, אשר האסתטיקה במהלך הטיפול חשובה לא פחות מתוצאת הטיפול, אנו מצעים טיפולים חדשניים ואסתטים כגון אינביזליין וסמכים לינגואלים (פנימיים).

מעוניינים לקבוע תור לבדיקה בנושא יישור שיניים? לקבלת ייעוץ צרו קשר איתנו:

לייעוץ, שאלה או קביעת תורים: התקשרו לטלפון המרפאה - 03-670-3100 ו/או שלחו אלינו הודעת דואר אלקטרוני