מרכז עזריאלי חולון,
רחוב הרוקמים 26, בניין B, קומה 3

טיפולי שיניים ואסתטיקה

מראה הפנים שלנו מטבע הדברים, מעסיק אותנו רבות ובייחוד כאשר על הפנים ניכרים תהליכי ההזדקנות הטבעיים. אובדן המראה הצעיר והמתוח בפנים גורם לאנשים מבוכה או חוסר שביעות רצון רבה ולכן, הרפואה האסתטית פיתחה ברבות השנים טיפולים רבים שבראשם ניתוח מתיחת הפנים וגם הליך פיסול ומילוי הפנים. בעזרת הליכים רפואיים פשוטים יחסית הכוללים מעט סיכונים, תוכלו להחזיר לפניכם את המראה החיוני ומלא הנפח הטבעי, תוך שמירה על תווי הפנים, ההבעות והיופי הייחודי.

ניתוח מתיחת פנים

עם השינויים הרבים העוברים עלינו בחיינו, גם עור ומבנה הפנים משתנה, כאשר אט אט ניתן להבחין ביותר קמטים, צניחה של אזורים מסוימים כמו העור סביב השפתיים או העיניים, עודפי עור בצוואר וכד'. כל השינויים הללו יוצרים את מה שמכונה הזדקנות הפנים. הזדקנות הפנים מושפעת כמובן גם מגיל, אולם מאפיינים כמו לחץ נפשי, עישון, חשיפה לשמש ועוד, מהווים גורמים העלולים להשפיע באופן ניכר על הופעת סימני הזדקנות הפנים.

ניתוח מתיחת פנים נועד כדי לסייע למטופלים לשמור על תווי הפנים הטבעיים שלהם תוך קבלת מראה פנים צעיר ומתוח יותר, ללא עודפי עור, שרירים רפויים והיטשטשות של אזורים שונים בפנים, לרבות קו הלסת.

מתיחת פנים וצוואר

לעיתים קרובות, משולב הניתוח עם מתיחת צוואר מסוימת, או שאיבת שומן מאזור הצוואר. מתיחת אזור קו הלסת מסיע גם למתיחת הצוואר, אולם ייתכנו מקרים בהם הצטברות שומן או עור באזור שמתת לקו הלסת יצרו את אותו מראה "זקן" ועייף של העור ולכן ידרשו טיפול ופיסול פרטני הכולל הידוק של שרירי הצוואר.

ניתוח מתיחת פנים – החלמה

ניתוח מתיחת פנים כולל החלמה הדרגתית של מספר שהבועות. הימים הראשונים שלאחר הניתוח מאופיינים לרוב בתחושת אי נוחות וכאב באזור הפנים. כמו כן, לעיתים מתקיים אובדן תחושה זמני באזור הצלקת מהניתוח. לאחר כשבוע, מוצאים התפרים ולאחר שבועיים שטפי הדם צפויים להיעלם והאדם יוכל לחזור לתפקוד מלא הכוללת פעילות גופנית מאומצת ותזוזה מלאה של אזור הראש ללא כאב.

חשוב לציין כי למרות שההליך נחשב לבטוח, עדיין קיימים סיכונים מסוימים בדומה לכל ניתוח, כגון: דימומים, זיהומים ופגיעה עצבית. כמו כן, נטילת תרופות מסוימות או עישון עלולים להעלות את הסיכונים הטמונים בקיום הניתוח.

פיסול פנים: מתיחת פנים ללא ניתוח

עבור מי שמעוניין בביצוע הליך קוסמטי של הצערת הפנים, אך חושש מהניתוח, ניתן לשקול גם את הליך פיסול הפנים הכולל מילוי של אזורים שונים בפנים שנועד כדי לעדן את הקמטים הקיימים או להעלימם, להחדיר נפח חיוני וטבעי לאזור הפנים, סיוע לרקמות הפנים להשתקם מהליכי זקנה והידלדלות וכן, הדגשת תווי הפנים הטבעיים של האדם. הליך זה נחשב גם הוא ליעיל, אולם ברוב המקרים האדם יזקק לעבור טיפוליים חוזרים כדי לשמור על תוצאות הטיפול.

לייעוץ, שאלה או קביעת תורים: התקשרו לטלפון המרפאה - 03-670-3100 ו/או שלחו אלינו הודעת דואר אלקטרוני